Un text este mort dacă este al tău şi rămâne în tine. Trebuie născut şi dăruit altcuiva. Atunci poate trăi mai departe.
M. Cruceru
vineri, 12 martie 2010

„Dar când va veni Fiului Omului, va găsi El oare credință pe pământ?..."
Luca 18:8
„Tu-mi dai mai multă bucurie în inima mea, decât au ei cînd li se înmulţeşte rodul grâului şi al vinului”
Psalmul 4:7

De ce nu mai face Dumnezeu atâtea minuni astăzi? De ce nu se mai despică Marea Roşie? De ce nu cad zidurile Ierihonului? De ce nu cad Filistenii?

Motivul pentru care cred că Domnul nu mai face atâtea minuni astăzi vine pe de-o parte din lipsa noastră de credinţă. Evangheliştii ne relatează cum Domnul Isus în unele cetăţi nu a făcut atâtea minuni câte a făcut în altele, tocmai fiindcă credinţa locuitorilor era mică sau inexistentă.

De asemenea, Domnul Isus spune în Luca 18:8: „Dar când va veni Fiului Omului, va găsi El oare credință pe pământ?..." Îmi aduc aminte de Avraam care cu toată credinţa şi îndrăzneala se înfăţişează înaintea Domnului şi mijloceşte pentru Sodoma şi Gomora şi Domnul l-a ascultat. Mai suntem noi oameni, care cu toată inima noastră şi cu credinţă să mijlocim pentru cei din jurul nostru? Vrem să Îl vedem pe Dumnezeu lucrând, vrem să vedem oameni schimbaţi, vrem să vedem situaţii îmbunătăţite... dar noi? Domnul încă mai caută un om... un om care să stea în spărtură. Un om, care să se dezlipească de lumesc, un om gata să se sacrifice. Ne lipim prea tare de lucrurile pământeşti. Nu facem multe, fiindcă ne ascundem prin scuze gen sănătate, familie şi multe altele şi uităm că acestea toate se vor duce... Unul rămâne şi din partea noastră ca şi oameni ceea ce va rămâne ca moştenire nu vor fi nici palate, nici diplome, ci oameni, suflete în care am investit, pentru care am suferit, pe care le-am iubit.

Un al doilea motiv pentru care Domnul nu mai face minuni e legat de vederea noastră. Atât de des avem ochi şi nu vedem, urechi şi nu auzim, gură şi nu slăvim. Cea mai mare minune din viaţa unui om nu este vindecarea fizică, frumuseţea, inteligenţa, ci mântuirea. Lucrarea tainică a lui Dumnezeu în inima omului este de departe cea mai mare şi slăvită minune pe care Dumnezeu o poate înfăptui, mai ales pentru că e veşnică. Un trup vindecat va pieri, dar un suflet vindecat se va înălţa în veşnicie alături de Vindecătorul său. Dumnezeu mai face minuni astăzi, dovada suntem tu şi eu, dar uneori noi suntem cei care ne lăsăm orbiţi de veacul acesta şi uităm să le vedem. Îndurarea lui Dumnezeu astăzi este de nemăsurat. Core a pierit când a încercat să ducă tămâie în Sfânta Sfintelor, pentru că nu era Levit şi nu a ascultat porunca; şi totuşi astăzi câţi nu încearcă să aducă o tămâie necurată în Sfânta Sfintelor, câţi nu sunt neascultători şi totuşi înca nu au pierit. Îndurarea lui Dumnezeu astfel e cu mult mai mare decât realizăm.

Am vizionat de curând filmul „One night with the King”, o ecranizare a poveştii Esterei. Foarte mult m-a impresionat, mai ales pentru că personajul principal este o femeie şi în consecinţă mai apropiat de mine. Poţi schimba lumea prin credinţă şi Domnul aşteaptă de multe ori din partea noastră numai un dram de credinţă. O secvenţă care mi-a atins inima a fost cea în care Estera, înfăţişându-se împăratului, care îi oferă împărăţia, ea îi răspunde că nu va accepta nimic altceva decât inima lui. De câte ori nu jucăm noi acelaşi „joc” cu Dumnezeu numai că lucrurile se desfăşoară altfel, pentru că în loc să cerem inima lui Dumnezeu, cerem împărăţia, cerem lucrurile. Vrei să schimbi lumea? Vrei să faci o diferenţă în lumea asta? Îmbracă-te cu toată credinţa şi simte inima lui Dumnezeu. Nu Îl căuta pe Dumnezeu pentru ceea ce poate să îţi dea sau pentru ceea ce poate face El pentru tine, ci oferă-ţi inima care să simtă pentru oamenii din jur împreună cu a Lui şi caută să faci tu ceva pentru El.

Doamne, şi întreagă împărăţia Ta de mi-ai da-o, tot numai inima Ta mi-aş dori-o. Când răsare faţa Ta peste mine, când sunt în prezenţa Ta şi simt cu inima Ta, „Tu-mi dai mai multă bucurie în inima mea, decât au ei cînd li se înmulţeşte rodul grâului şi al vinului” (Psalmul 4:7).

Inspired and copyrighted: Holy Spirit

0

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu